Mindannyiunk számára ismert nehézségeket okoz a jelenlegi korlátozott működési lehetőség a doktori iskolák munkájának hatékony folytatásában. Ugyanakkor elvárásként szerepel a működés folyamatosságának minden lehetséges eszközzel történő biztosítása. Erre tekintettel a 2020/21. tanévi doktori képzésre történő jelentkezések kapcsán az alábbi információt szolgáltatjuk.
Jelen körülmények között a pályázati dokumentáció benyújtására elektronikusan van lehetőség 2020. május 14-i beküldési határidővel. A pályázati anyagot a rekkazar@uni-miskolc.hu e-mail címre kell eljuttatni a „Pályázati felhívásban” szereplő időpontig, amely 2020. május 14. A formai ellenőrzés után megfelelőnek talált dokumentumokat a Tudományos és Nemzetközi Rektorhelyettesi Titkárság szintén elektronikusan továbbítja az egyes doktori iskolákhoz. Az eredeti dokumentumok bemutatására és a másolatok hitelesítésére az egészségügyi korlátozások feloldása után kerülhet sor.
Az eljárási díj csekken történő befizetése sem lehetséges, így kérjük banki utalással teljesíteni az eljárási díj összegét, amely 9.000,- Ft.
Az Egyetem számlaszáma: 10027006-01426672-00000000
A közleménybe kérjük beírni: PhD felvételi eljárási díj, valamint a pénzügyi központ számot, amely minden doktori iskola esetében más az alábbiak szerint:
Amennyiben a korlátozások még érvényben maradnak, a legkésőbb 2020. július 31-ig lebonyolítandó felvételi vizsgák esetében is alkalmazható az elektronikus módon történő megoldás.
A végleges felvételről az Egyetem Doktori Tanácsa 2020. augusztus közepéig döntést hoz.
Miskolc, 2020. április 3.
Prof. Dr. Dobróka Mihály
az Egyetem Doktori Tanácsának elnöke
Tisztelt Doktori Iskolába Felvételizők!
A doktori felvételi kérelmekhez jelen helyzetben nem szükséges leckekönyv másolatot csatolniuk, amennyiben tanulmányaikat a Miskolci Egyetemen végezték.
A szükséges adatokat a Neptun alapján a Tanulmányi Bizottság – aki első körben átnézi a felvételi kérelmeket – fogja összesíteni.
Üdvözlettel:
Dr. Gácsi Zoltán
a DI vezetője